-
Rola lidera vs motywacja zespołu
- Termin:
- 14-15 sierpnia 2018
- Miejsce:
- Warszawa
Główne zagadnienia:
- Zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu tworzenia skutecznych i wydajnych systemów motywacyjnych
- Nabycie praktycznych umiejętności dostosowywania strategii motywacyjnych do profilu osobowości pracownika oraz takiego kierowania zespołem, by wszyscy jego członkowie dobrze się w nim czuli i utrzymywali maksymalną wydajność
- Trenining wybranych technik
- Konstruowanie własnych planów sprzedażowych i systemów wynagrodzeń i prowizji
-
Nowe obowiązki mutli-agentów - zmiany w przepisach
- Termin:
- 07 sierpnia 2018
- Miejsce:
- Golden Floor Tower, ul. Chłodna 51, Warszawa
Główne zagadnienia:
- Obowiązki dystrybutorów ubezpieczeń w zakresie reklamacji
- Praktyczne podejście i rozwiązania wynikające z wdrożenia procedury rozpatrywania reklamacji
- Jak identyfikować reklamacje - konkretne praktyczne przykłady
- Podmioty obowiązane do rozpatrywania reklamacji
- Kto i jakie reklamacje musi rozpatrywać?
- Pozycja Multi Agentów w procesie rozpatrywania reklamacji klientów
- Odpowiedź na reklamację - kiedy i jak dystrybutor spełni wymogi ustawowe?
- Przekroczenie terminów na rozpatrzenie reklamacji - z czym się wiąże?
- Metody rozwiązywania sporów
-
Trudny Klient Wymagający Klient -Jak się znim komunikować i jak nim zarządzać?
- Termin:
- 30-31 lipca 2018
- Miejsce:
- Warszawa
Główne zagadnienia:
- Ćwiczenia indywidualne
- Analizy przypadków
- Symulacje realnych sytuacji klienckich
- Przykłady dobrych i złych praktyk
-
Train the Trainers - szkolenie warsztatowe z użyciem kamer
- Termin:
- 17-18 lipca 2018
- Miejsce:
- Warszawa
Główne zagadnienia:
- Zdobycie wiedzy merytorycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do samodzielnego planowania, konstruowania i prowadzenia szkoleń i treningów biznesowych
- Przygotowanie do profesjonalnego wykonywania zawodu trenera biznesu
- Poznanie zasad współpracy z grupą w trakcie procesu szkoleniowego
- Wzmocnienie swoich kompetencji trenerskich w zakresie przygotowania i prowadzenia nieszablonowych szkoleń
- Wzbogacenie kompetencji trenerskich w zakresie stosowania urozmaiconych metod zarządzania percepcją uczestników szkoleń
- Poznanie i nabycie umiejętności wykorzystywania różnych, aktywizujących technik oddziaływania na grupę szkoleniową