Ładowanie Wydarzenia

Neuromarketing - u źródeł motywacji zakupowych klientów

7 VII 2020

5 XI 2020

Warszawa

szkolenie 1 dniowe

cena

1050 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

Adam Zemełka zdjęcie

DR ADAM ZAMEŁKA

Zajmuje się psychologią stosowaną w marketingu, edukacji oraz rozwoju osobistym człowieka

O szkoleniu

Przytłaczająca większość procesów mózgowych zachodzi na poziomie nieświadomym. Choć trudno tu o precyzyjne szacunki, to prof. Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla, ocenia tę wartość na około 95%. W rozlicznych pozaświadomych procesach kryje się odpowiedź na większość z dokonywanych przez nas wyborów, w tym również zakupowych. Neuromarketing stanowi przymierze neurobiologii, psychologii i narzędzi marketingowych w drodze do zrozumienia prawdziwych – a nie jedynie deklarowanych – motywacji konsumentów. Warsztaty z zakresu neuromarketingu mają za zadanie wprowadzenie uczestników w świat ludzkiego mózgu – tj. świat kreatora, nadawcy i odbiorcy wszystkiego, co mieści w sobie galaktyka sprzedaży.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:

  • Poznanie anatomicznej i funkcjonalnej specyfiki tzw. „mózgu zakupowego”
  • Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych
  • Świadomość najczęściej popełnianych błędów w podejmowaniu decyzji przez ludzi
  • Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
  • Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
  • Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
  • Wykorzystywanie „mapy mózgu klienta” w praktyce
neurro

szkolenia

9.00 Rozpoczęcie szkolenia

  1. Marketing vs neuromarketing. Co wiedza o mózgu wnosi do komunikacji sprzedażowej?
  2. Trzy w jednym? Wybrane struktury anatomiczne i właściwości funkcjonalne w kontekście podejmowania decyzji konsumenckich
  3. Rozgrzany do czerwoności. Mózg emocjonalny i jego rola w kreowaniu postaw klienckich
  4. Rozważny żółw i impulsywny tygrys. Dwa systemy podejmowania decyzji według Daniela Kahnemana
  5. Mózg w automacie. Heurystyki i błędy poznawcze w codziennym podejmowaniu decyzji
  6. Impuls do zmian. Koncepcja Nudge i jej wykorzystanie do stymulowania postaw klientów
  7. Czego oczy nie widzą, tego…. Układ wzrokowy człowieka w kontekście projektowania materiałów marketingowych
  8. Zejść poziom niżej. Koncepcja kodu kulturowego i perspektywy jej wykorzystania

+ testy badania utajonych skojarzeń, poziomu inteligencji emocjonalnej oraz mapa mózgu klienta

16.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

Katarzyna Pędzich

Katarzyna Pędzich

Project Manager
534 255 801

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321

Patroni medialni