Ładowanie Wydarzenia

SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W URZĘDZIE (Z ELEMENTAMI ASERTYWNOŚCI) – JAK POROZUMIEWAĆ SIĘ, BY OSIĄGAĆ CELE SWOJE I ORGANIZACJI

14 X 2020

Warszawa

szkolenie 1 dniowe

cena

690 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

E.Sałacka-Mańka_zdjęcie

EMILIA SAŁACKA - MAŃKA

Certyfikowany trener, psycholog, urzędnik służby cywilnej

O szkoleniu

GRUPA DOCELOWA

Pracownicy, członkowie zespołów i kadra kierownicza urzędów. Wszyscy, którzy są zainteresowani:

  • udoskonaleniem swojej codziennej komunikacji
  • mówieniem i słuchaniem, które pozwoli skuteczniej realizować swoje cele i zadania
  • przezwyciężeniem problemów i barier komunikacyjnych, by budować lepsze relacje w zespole i w całym urzędzie

 

CELE SZKOLENIA

Po szkoleniu będziesz potrafił/-a:

  • wymienić elementy udanej komunikacji i bariery komunikacyjne
  • wskazać praktyczne narzędzia skutecznej komunikacji
  • zwracać uwagę na elementy mowy ciała wspierające i utrudniające komunikację
  • opisać sposoby radzenia sobie z negatywnymi emocjami
  • określić kluczowe elementy asertywnej postawy w komunikacji w urzędzie
  • wskazać, na czym polega skuteczna praca zespołowa

 

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

  • większa motywacja do zastosowania narzędzi  usprawniających komunikację
  • rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych
  • zbudowanie lepszych relacji zawodowych
  • większa skuteczność osiągania celów własnych i organizacji
  • wzmocnienie postawy asertywnej
  • usprawnienie współpracy w zespole
  • udoskonalenie umiejętności radzenia sobie z emocjami oraz reagowania w trudnych sytuacjach
SKUTECZNA KOMUNIKACJA URZĘDNIKA.png

szkolenia

09:30 Rozpoczęcie szkolenia

Efektywna komunikacja w pracy zawodowej:

  • komunikacja – dlaczego łatwa i trudna jednocześnie
  • składniki udanej komunikacji
  • bariery komunikacyjne
  • specyfika komunikacji w urzędzie

Jak słuchać i jak mówić, by budować relacje i osiągać swoje cele w administracji:

  • aktywne słuchanie – początek  udanej komunikacji
  • narzędzia, które możesz wykorzystać, by inni słuchali i rozumieli Ciebie

10:30 Przerwa na kawę

Mowa ciała jako ważny element komunikacji:

  • co mówi o Tobie i Twoich rozmówcach
  • jak świadomie z niej korzystać w różnych sytuacjach w urzędzie

Emocje w komunikacji:

  • dlaczego mamy z nimi tyle problemów
  • mówić o emocjach czy milczeć?
  • co zrobić z emocjami negatywnymi (złość, gniew, zakłopotanie)
  • wyrażanie emocji w trudnych sytuacjach w urzędzie

Asertywna postawa w urzędzie:

  • czym jest asertywność i dlaczego może nam pomóc w komunikacji
  • jak skutecznie odmawiać w sytuacjach zawodowych
  • nie tylko umiejętność mówienia NIE

13:00 Lunch

Jak komunikować się w zespole:

  • najczęstsze problemy komunikacji zespołowej
  • synergia w zespole  – hit czy mit?
  • style rozwiązywania konfliktów
  • co wykorzystać w urzędzie, by współpraca lepiej się układała

METODY

Szkolenie prowadzone jest przy wykorzystaniu aktywnych metod uczenia, takich jak: praca indywidualna, praca w małych grupach, analiza przypadków, dyskusje, omawianie przykładów, autodiagnoza, miniwykłady z omówieniem przykładów praktycznych, multimedia w postaci krótkich filmów.

15:30 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

vfc małe

Zespół szkoleń

koordynator szkoleń
Tel. 791 404 321

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321