Ładowanie Wydarzenia

SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA – NAJSKUTECZNIEJSZE NARZĘDZIA W PRACY HANDLOWCA

21 VII 2020

18 VIII 2020

Warszawa

szkolenie 1 dniowe

cena

1090 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

ABednarski_Zdjęcie

ARKADIUSZ BEDNARSKI

Trener i doradca biznesowy z ponad 20-letnim doświadczeniem

O szkoleniu

Szkolenie w formule warsztatowej przekazuje najskuteczniejsze sprawdzone narzędzia, których właściwe wdrożenie niemal natychmiast daje  efekty w postaci zwiększenia sprzedaży

KORZYŚCI:

  • Opanujesz sprzedaż przy użyciu Wzorca Pytań Prowadzących®
  • Opanujesz techniki argumentowania
  • Dowiesz się czym jest Technika 5 Potrzeb i jak wdrażając ją niemal natychmiast zwiększyć sprzedaż
  • Przyswoisz najskuteczniejsze metody wywierania wpływu w całym procesie sprzedaży
  • Dowiesz się jak pisać wysokojakościowe wiadomości mailowe i oferty
  • Nauczysz się szybko nawiązywać relacje z innymi
  • Maksymalizacja skuteczności działań w całym procesie sprzedaży
vf_103198174_ds

szkolenia

9.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Wywieranie wpływu, czy argumentowanie?
    • Etap sprzedaży, a zastosowanie odpowiedniej metody
    • Argumenty logiczne, rzeczowe i emocjonalne
  • Wzorzec Pytań Prowadzących®. Najskuteczniejsze narzędzie w pracy handlowca
    • Jakie zadawać pytania?
    • Rodzaje pytań prowadzących
    • Zamiana zdań oznajmujących na pytające
  • Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży
    • Reprezentacja rzeczywistości w umyśle człowieka oraz jej rola w przekazie perswazyjnym
    • Różnice indywidualne i wpływ na podatność na manipulację
    • Elementy wpływu społecznego
  • Wywieranie wpływu w procesie nawiązywania relacji
    • Aktorskie metody Erica Morrisa w praktyce nawiązywania szybkich relacji
    • Przyciągnie uwagi i wzbudzanie zainteresowania sobą i swoją ofertą
  • Fizjologia i komunikacja niejęzykowa (mowa ciała) w procesie komunikacji perswazyjnej
  • Język i jego znaczenie w komunikacji perswazyjnej
    • Pisanie skutecznych tekstów perswazyjnych
    • Słowa klucze i słowa pułapki oraz ich rola wpływania na nasze decyzje
    • Rola i znaczenie intonacji w języku mówionym
    • Perswazyjna komunikacja niejęzykowa
  • Język korzyści czym jest i jego zastosowanie w:
    • korespondencji z klientami
    • ofercie handlowej
    • komunikacji przez telefon i w rozmowie bezpośredniej
  • Lingwistyczne Wzorce Wywierania Wpływu®
    • Zasady komunikacji interpersonalnej – reguła rzeczywistości i kooperacji
    • Presupozycje i ich zastosowanie w procesie sprzedaży
    • Wyrazy znaczeniowe i funkcyjne
    • Synchroniczność i wynikanie
    • Trzysłów i metafora
    • Język czasu na różnych etapach sprzedaży
  • Technika Pięciu Potrzeb® w praktyce
  • Studia przypadków i ćwiczenia
    • Wywieranie wpływu – test wiedzy
    • Argumenty logiczne, rzeczowe i emocjonalne – studium przypadku
    • Argumenty logiczne, rzeczowe i emocjonalne – ćwiczenia
    • Wzorzec Pytań Prowadzących® – studium przypadku
    • Wzorzec Pytań Prowadzących® – ćwiczenia
    • Nawiązywanie relacji – techniki Erica Morrisa – ćwiczenia
    • Niewerbalny przekaz perswazyjny – ćwiczenia
    • Budowania zdań z wykorzystaniem trzech rodzajów presupozycji – ćwiczenia
    • Wyrazy funkcyjne w praktyce – ćwiczenia
    • Synchroniczność i wynikanie – ćwiczenia
    • Język czasu – ćwiczenie
    • Oferta handlowa perswazyjna vs tradycyjna – studium przypadku
    • Efektywne wiadomości mailowe – studium przypadku

16.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

pedzich_foto

Katarzyna Pędzich

Project Manager
534 255 801

Biuro Konferencji i Szkoleń

log vf male

Biuro

Tel. 791 404 321