Loading Events

MENEDŻER – LIDEREM 2020 WEBINAR

18 III 2020

Warszawa

szkolenie 1 dniowe

cena

1090 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

GRZEGORZ RÓZIEWICZ

GRZEGORZ RÓZIEWICZ

Ekspert w dziedzinie przywództwa

O szkoleniu

Wszyscy odczuwamy skutki obecnej sytuacji.

Chcąc wspomóc realizację szkoleń przygotowaliśmy dla Państwa szereg rozwiązań ułatwiających działalność w tym niepewnym czasie. Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, tworząc jedyne w swoim rodzaju webinarowe wydarzenia. Pozwolą one na bezstresowy udział Państwa w wybranych spotkaniach.

Mamy nadzieję, że wspólnymi siłami uda nam się przetrwać ten – oby jak najkrótszy czas.

 

Szkolenie jest adresowane do osób kierujących zespołami pracowniczymi. Program jest obszerny i zawiera dużą ilość warsztatowych ćwiczeń pozwalających   kierownikom zespołów w sposób praktyczny zmierzyć się z oczekującymi ich zadaniami oraz, na bazie tych ćwiczeń, wypracować zachowania szczególnie pożądane w kierowaniu zespołem.

Głównym celem szkolenia jest wykształcenie nowych lub wzmocnienie już posiadanych kompetencji menedżerskich, stojących u podstaw efektywnej pracy menedżera z jego zespołem, motywowania i delegowania zadań.

CELE SZKOLENIA:

  • Uporządkowanie intuicyjnej wiedzy na temat motywowania podwładnych
  • Otrzymacie Państwo skuteczne narzędzie do motywowania i zarządzania zespołem
  • Rozwiążecie Państwo wiele problemów dotyczących motywowania ludźmi
  • Państwa zespół będzie pracować wydajniej, wzrośnie jakość pracy, zadowolenie oraz integracja z firmą
  • Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów skutecznej komunikacji w kontaktach międzyludzkich i biznesowych
  • Udoskonalenie umiejętności komunikowania się ze współpracownikami i udzielania feedbacku/
  • Zarzadzanie zespołem zorientowane na rezultat

 KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • Budować własny autorytet jako lidera
  • Motywować i nagradzać pracowników
  • Podejmować trafne decyzje w zakresie motywowania pracowników
  • Efektywnie rozwiązywać konflikty i problemy z zastosowaniem metody coachingu
  • Znali istotę coachingu i mentoringu w zarządzaniu.
  • Udzielanie efektywnego feedback’u
  • Wykorzystanie zjawiska synergii we współpracy w zespole
  • Zarządzania „trudnymi” współpracownikami

WYKORZYSTYWANE METODY:

  • Krótkie wykłady tematyczne
  • Ćwiczenia
  • Praca zespołowa
  • Case studies
  • Ćwiczenia warsztatowe indywidualne i grupowe
  • Dyskusja moderowana
  • Testy
  • Zadania symulacyjne
  • Warsztat z wykorzystaniem kamery
biznes2

szkolenia

9.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Cele szkolenia i wspólne zasady
  • Ćwiczenie integracyjne
  • Oczekiwania uczestników szkolenia

Integracja Zespołu – ćwiczenia wprowadzające i motywujące do pracy nad osobistymi kompetencjami

Podstawy wiedzy i umiejętności z zakresu Inteligencji Motywacyjnej

  • Na czym polega każda ze strukturalnych ról w organizacji, jakie niesie ze sobą korzyści, a jakie ograniczenia?
  • Znajomość wizji i celów organizacyjnych, rozumienie własnego wkładu w osiąganie rezultatów, a motywacja do wykonywania zadań
  • Czym jest Inteligencja Motywacyjna?
  • Kompetencje osobiste i społeczne
  • Mapowanie kompetencji
  • Samoocena w zakresie ogólnego poziomu
  • Empatia – czym jest i jakie ma znaczenie

Praktyczne zastosowanie Inteligencji Motywacyjnej

  • Zindywidualizowane podejście do pracowników – analiza przeprowadzonych testów na pracownikach
  • Typologia podejścia do wyznaczania motywujących zadań
  • Mapa zaangażowania jako technika diagnozowania stopnia zaangażowania członków zespołu w zmiany

Dlaczego jesteśmy różni – style społeczne i umiejętność ich zastosowania

Budowanie motywacji pracowników – odpowiedzialność lidera

  • Lider motywujący i lider demotywujacy
  • Główne czynniki demotywujące
  • Symptomy spadku morale w zespole
  • Najczęściej popełniane błędy w motywowaniu
  • Case study z zakresu motywowania – znalezienie motywatorów dla swojego zespołu i przećwiczenie jak je zastosować
  • Test na potrzebę uznania – badający stopień zapotrzebowania uczestników na okazywanie uznania
  • Pochwała i krytyka – znaczenie motywacyjne każdej z tych form oceny (jednominutowa pochwała i jednominutowa reprymenda)
  • Rozpoznanie kluczowych motywatorów
  • Poznanie motywatorów naszych pracowników kluczem do budowania ich zaangażowania
  • Co motywuje ludzi – źródła motywacji
  • Poziom motywacji a efektywność działania
  • Trójczłonowy model potrzeb Adaira
  • Analiza czynników podnoszących/ obniżających poziom motywacji- ćwiczenie zespołowe połączone z dyskusją

Budowanie zaangażowania pracowników w pracę zespołu i osiąganie ambitnych celów

  • Ćwiczenie indywidualne „Mapowanie motywatorów zespołu”
  • Poziom motywacji a efektywność działania
  • Analiza czynników podnoszących poziom motywacji – czynniki higieniczne i motywatory
  • Metody motywowania członków zespołu m.in. nagradzania wkładu osób i świętowania sukcesu zespołu
  • Ćwiczenie zespołowe „Motywacja doskonała” (macierz motywacyjna)
  • Wybrane sposoby motywowania pracowników
  • Jak efektywnie motywować pracowników?
  • Rola motywatorów finansowych w budowaniu zaangażowania
  • Motywowanie w sytuacji przekroczenia „indywidualnego progu wydolności pracowników”
  • Menedżer motywujący vs menedżer demotywujący
  • Ćwiczenie „Uderzenie w motywację”

Feedback jako kluczowa sprawność interpersonalna menedżera

  • Znaczenie informacji zwrotnej
  • „Dekalog informacji zwrotnej”
  • Feedback jako silny impuls do rozwoju zawodowego i osobistego
  • Wzmacnianie
  • Korygowanie
  • Docenianie
  • Jak efektywnie dawać i pozyskiwać informację zwrotną?
  • Budowanie klimatu zaufania przez konstruktywną informację zwrotną
  • Jak korygować zachowania nie uderzając w osobę  i nie niszcząc relacji – doskonalenie umiejętności
  • Case study  z zakresu udzielania informacji zwrotnej
  • Od kompetencji do postawy – budowanie kultury feedbacku w Organizacji

16.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

Katarzyna Pędzich

Katarzyna Pędzich

Project Manager
534 255 801

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321