GRUPA DOCELOWA
Pracownicy, członkowie zespołów i kadra kierownicza urzędów. Wszyscy, którzy są zainteresowani:
CELE SZKOLENIA
Po szkoleniu będziesz potrafił/-a:
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
09:30 Rozpoczęcie szkolenia
Efektywna komunikacja w pracy zawodowej:
Jak słuchać i jak mówić, by budować relacje i osiągać swoje cele w administracji:
10:30 Przerwa na kawę
Mowa ciała jako ważny element komunikacji:
Emocje w komunikacji:
Asertywna postawa w urzędzie:
13:00 Lunch
Jak komunikować się w zespole:
METODY
Szkolenie prowadzone jest przy wykorzystaniu aktywnych metod uczenia, takich jak: praca indywidualna, praca w małych grupach, analiza przypadków, dyskusje, omawianie przykładów, autodiagnoza, miniwykłady z omówieniem przykładów praktycznych, multimedia w postaci krótkich filmów.
15:30 Zakończenie szkolenia
Tel. 791 404 321