Loading Events

TRENING WYWIERANIA WPŁYWU I PERSWAZJI

7 V 2021

ONLINE

szkolenie 1 dniowe

cena

890 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

k.kuspit-zdjecie

Trener, doradca, coach

O szkoleniu

Jedyny w swoim rodzaju autorski trening wywierania wpływu i perswazji!

Już teraz nie czekaj zapisz się na 2 dniowe szkolenie online, podczas którego nasz specjalista pokaże Ci m.in.

  • Jak za pomocą testu autodiagnostycznego określać swoje preferencje komunikacyjne/relacyjne?
  • Jak poprzez inspirujące, zabawne, mocno rozwijające kreatywność ćwiczenie sprawdzić swoje umiejętności z zakresu konstruowania narracji?
  • Jak można wywierać wpływ w rozmowie za pomocą pytań?

To tylko garstka zagadnień, na które poznasz odpowiedź podczas naszego szkolenia 🙂

Zapraszamy Cię serdecznie do wspólnych dyskusji!

vf_276765060_ds

szkolenia

  1. „KOLĘDA” – inspirujące ćwiczenie z obszaru perswazji i wywierania wpływu Dostarczające sporo ciekawej rozrywki ćwiczenie, które zazwyczaj kończy się już całkiem poważną dyskusją Uczestników nt. sposobów, jakie próbowali stosować przekonując się wzajemnie. Pozwala zaobserwować w praktyce, najczęściej instynktownie stosowane reguły wpływu zdefiniowane przez prof. R. Cialdiniego a zarazem bardzo trafnie zdiagnozować luki kompetencyjne z obszaru perswazji.
  2. WPŁYW CZY MANIPULACJA? – wprowadzenie do szkolenia
  • Dlaczego argumenty nie działają?
  • Wpływ vs. manipulacja
  • Inteligencja emocjonalna w perswazji
  • 6 zasad prof. R. Cialdiniego – podstawa wpływu i perswazji
  • Identyfikacja zasad stosowanych w doświadczeniu otwierającym warsztat
  1. INTELIGENCJA EMOCJONALNA W PERSWAZJI
  • Profilowanie behawioralne Uczestników szkolenia – test autodiagnostyczny określający preferencje komunikacyjne/relacyjne każdego z nich
  • Wprowadzenie do typów osobowości wg C. G. Junga – idea 4 stylów budowania relacji
  • Przyjaciel, Błyskawica, Analityk, Wódz
  • Zielony, Żółty, Niebieski, Czerwony
  • Wskaźniki behawioralne ułatwiające identyfikację stylu
  • Potrzeby psychologiczne a siatka stylów społecznych
  • Wskazówki komunikacji niewerbalnej oraz predykaty wspierające skuteczne budowanie relacji i perswazję w kontakcie z każdym ze stylów
  • Strategie wpływu w kontakcie z każdym ze stylów
  1. PRAKTYCZNY TRENING TECHNIK PERSWAZJI I NEGOCJACJI
  • Autorski trening wywierania wpływu w rozmowie za pomocą pytań
  • „?????” – trening ciekawości poznawczej i zadawania pytań
  • „Morderstwo” – trening kierunkowego/celowego zadawania pytań i uważnego aktywnego słuchania
  • Trening stosowania 3-stopniowego języka korzyści
  • Cecha-zaleta-korzyść – case study w oparciu o realia zawodowe Uczestników
  • Wprowadzenie do psycholingwistyki
  • programatory negatywne vs. pozytywne
  • Trening doboru programatorów w oparciu o realia zawodowe Uczestników
  • „Ośrodki zainteresowań” – dobór słownictwa do właściwego dla odbiorcy obrazowania świata

 

  1. “OBRAZY DO OPOWIADANIA” – inspirujące, zabawne, mocno rozwijające kreatywność ćwiczenie sprawdzające umiejętności Uczestników z zakresu konstruowania narracji. Jest doskonałym wstępem do technik storytellingu, który w niezwykle skuteczny i subtelny sposób potrafi realizować cele perswazyjne. Ćwiczenie buduje również pewność siebie Uczestników, co dodatkowo sprzyja skuteczności w wywieraniu wpływu.
  2. STORYTELLING – SZTUKA NARRACJI W PERSWAZJI
  • Inspiracja filmowa od Andrew Stantona – czym jest storytelling?
  • Rola narracji we wspólczesnym marketing
  • Dlaczego historie potrafią wywierać tak skuteczny wpływ
  • Typy narracji
  • Zasady tworzenia narracji
  • Techniki/narzędzia tworzenia narracji
  • Praca z metaforą
  • Stosowanie pauz
  • Pytania retoryczne
  • Hiperbole, onomatopeje, antytezy i inne środki stylistyczne przydatne w konstruowaniu storytellingu
  1. „PRZEKONAJ DO…” – ćwiczenie kompleksowo rozwijające zdolność perswazji, skutecznego argumentowania i stosowania narracji jednocześnie. Uczestnicy będą mieli okazję bardzo precyzyjnie i dokładnie przygotować swoje wystąpienie, którego celem będzie przekonanie pozostałych do realizacji stanowiących spore wyzwanie działań.
  2. “POLIGON WPŁYWU” – mini-warsztat pracy w oparciu wyłącznie o realia zawodowe Uczestników szkolenia. „Poligon” realizowany jest zazwyczaj według następującego schematu:
  • Przedstawienie przygotowanych wcześniej wg. określonego schematu case study (pre-work dla Uczestników warsztatu + opracowanie trenerskie)
  • Analiza problemu – dyskusja – wybór case study + propozycja rozwiązania
  • Wstępne testowanie rozwiązania (np. symulacja rozmowy z klientem/współpracownikiem)

KONTAKT

Zakres merytoryczny

favicon

Zespół ds szkoleń miękkich

Sales Specialist
791404321

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321