DLA KOGO?:
REZULTATY SZKOLENIA:
METODY REALIZACJI:
Moduł 1: Runda otwarcia
Moduł 2: Style zarządzania a budowanie efektywnego zespołu
Sposoby prowadzenia modułu:
Zwiększenie kompetencji zarządczych grupy. Diagnoza obecnego stylu zarządzania uczestników warsztatu – ćwiczenia.
Proces zarządzania w praktyce – warsztat na bazie przykładów, studium przypadku. Wypracowanie optymalnych sposobów postępowania do zastosowania w życiu codziennym managera. Budowa banku praktycznych rozwiązań – dekalogu postępowania.
Moduł 3: Najważniejsze działania
Sposoby prowadzenia modułu:
Postrzeganie siebie, jako szefa – wypracowanie nowych wartości mentalnych. Interaktywna dyskusja przeplatana wiedzą praktyczną i przykładami z życia w zakresie sposobów, granic i poziomu zaufania w komunikacji z podwładnymi. Dostarczenie psychonarzędzi do optymalnego wykorzystania potencjału grupy ze szczególnym uwzględnieniem dotychczasowych relacji.
Wskazanie wartości oraz modeli wykorzystania podstawowych narzędzi do parametryzacji sprzedaży z uwzględnieniem dostępnych w Państwa Banku.
Moduł 4: Wyznaczanie zadań, celów i priorytetów w pracy kierownika
Sposoby prowadzenia modułu:
Ustalanie celów i priorytetów – ćwiczenia praktyczne. Wprowadzenie zmian w kierunku,
myśleniu oraz działania uczestników z wykorzystaniem dotychczasowych przyzwyczajeń uczestników.
Przedstawienie skutecznych zasad ustalania celów, planowania oraz elementów zarządzania czasem w praktycznej formie na podstawie konkretnych przykładów z grupy.
Omówienie i przekazanie uczestnikom narzędzi wspomagających omówione sytuacje.
Moduł 5: Diagnoza delegowania uprawnień, projektów oraz zadań i celów
Sposoby prowadzenia modułu:
Sposoby delegowania oraz przenoszenia odpowiedzialności – ćwiczenia indywidualne
i grupowe. Przedstawienie konkretnych, metodycznych przykładów delegowania w obszarach uprawnień, projektów i celów – różnice i podobieństwa.
Interaktywnie poprowadzony wykład z obszaru metodyki motywacji. Warsztat z użyciem delegowania uprawnień na bazie konkretnych przypadków z życia uczestników.
Moduł 6: Techniki strategiczne w motywowaniu indywidualnym i zespołowym
Sposoby prowadzenia modułu:
Zwiększenie umiejętności uczestników z wykorzystaniem metodycznych technik podnoszenia kompetencji zarządczych. Ćwiczenia z analizą ludzkich potrzeb na podstawie filozofii Maslowa.
Przedstawienie i przećwiczenie na sytuacjach symulowanych technik motywacyjnych McGregora i McClellanda oraz sposoby, w jaki powinno się z nich korzystać, na co dzień i podczas oceny okresowej.
Przeprowadzenie z uczestnikami testu z rozpoznawania własnych motywatorów.
Praca wyłącznie z narzędziami dostępnymi w Banku.
Moduł 7: Zarządzanie informacją zwrotną
Sposoby prowadzenia modułu:
Określenie wzorcowego modelu postępowania lidera w zespole – ćwiczenia grupowe. Wypracowanie metod i przećwiczenia technik udzielania efektywnej informacji zwrotnej w mikro – scenkach warsztatowych.
Moduł 8: Pomost w przyszłość
Rekomendacje do następnych działań rozwojowych
Tel. 791 404 321