Pro Time Tools to zbiór dobrych praktyk zwiększania efektywności osobistej w świecie, w którym jesteśmy zalewani informacjami, żyjemy pod presją stresu, a zmiany są częstsze niż w jakiejkolwiek innej epoce. Generalnie w zarządzaniu czasem, chodzi o to, aby sporządzić indywidualny system pracy, który pozwoli na bezstresowe i spokojne opanowywanie zadań do wykonania. System pracy ma być wypracowany w zależności od indywidualnych potrzeb. Zazwyczaj jest on unikalny dla osoby, ale oparty na szkielecie wypracowanym przez ekspertów od podnoszenia efektywności. Istotą tego podejścia jest umieszczanie każdej ważnej informacji w systemie tak, aby w odpowiednim momencie mieć do niej dostęp, a nawet w taki sposób, że system sam podpowie o koniecznym działaniu. Przypomina w swoim działaniu efektywny system CRM
CELE SZKOLENIA:
KORZYŚCI DLA FIRMY:
KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
Pro-aktywność w pracy i zarządzaniu czasem handlowca
Poznaj samego siebie – moje słabe i mocne strony w zarządzaniu czasem
Jak kształtują się nawyki i wykorzystać je do zwiększania efektywności?
Jak zbudować ESP w pracy handlowca?
Narzędzia IT do zarządzania czasem dla handlowca – podstawy myślenia CRM
Koncentracja na celu i drodze do jego zrealizowania – motywacja w pracy handlowca
Elastyczność w działaniu handlowca
Koncentracja na działaniu i przeciwdziałanie odkładaniu spraw na później
Pobudzanie otwartości kreatywności w pracy handlowca
Optymalizacja systemu pracy w pracy handlowca
Ograniczenie stresu zgodnie z metodą ESP
16.00 Zakończenie szkolenia
Tel. 791 404 321