Ładowanie Wydarzenia

Fraudy, oszustwa oraz inne plagi, czyli co robić aby nasz Klient był chroniony przed fraudsterami?

28 XI 2023

 

szkolenie online

szkolenie 1 dniowe

cena

1290 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

Konrad_Korczak_edited

KONRAD KORCZAK

Dyrektor departamentu Kontroli i Zapobiegania Przestępstwom Finansowym, Santander Bank Polska S.A.

O szkoleniu

Szkolenie kierujemy do:

 

  • Instytucji finansowych: Banków, Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, Domów Maklerskich, Zakładów Ubezpieczeń

a w szczególności do;

  • Pracowników, dla których bezpieczeństwo Klientów jest ważne

 

Podczas szkolenia poruszymy m.in.:

 

  • Aktualne główne zagrożenia i trendy fraudowe
  • Wykorzystywane technologie przez oszustów (spoofing, vishing, smishing, phising, RDD, mix i hybryda)
  • Popularne schematy w atakach socjotecznicznych
  • Krytyczne punkty w procesach analizy antyfraduowej Klientów, czyli które momenty są najbardziej ryzykowne i istotne
  • Wiemy to wszystko, to dlaczego to nie zawsze działa?
  • Czy wiesz gdzie się kończy proces antyfraudowy?
  • Trwa wyścig zbrojeń na technologie i dane. Dokąd to zmierza?
  • Czyhające ryzyko a może szansa – tożsamość cyfrowa
  • Kilka ważnych aspektów prawnych – RODO, tajemnica bankowa

 

Judge hammer on the wooden table

szkolenia

10.00 Rozpoczęcie szkolenia

 

Aktualne główne zagrożenia i trendy fraudowe

Wykorzytywane technologie przez oszustów (spoofing, vishing, smishing, phising, RDD, mix i hybryda)

Popularne schematy w atakach socjotecznicznych m.in.

  • Wysokie zyski bez ryzyka
  • Wypłata z portfeli krypotwalut
  • Niemożliwe dobre okazacje
  • Metoda na pracownika banku
  • Metoda na wnuczka/policjanta/księdza
  • Mamo/tato zniszczył mi się telefon – przelej pieniądze
  • Oszustwa wakacyjne i inne sezonowe
  • Oszukańcze strony www
  • Fałszywe faktury
  • Fałszywe oferty instytucji finansowych
  • Prawdziwa czy fałszywa aplikacja mobilna
  • Podrobiony duplikat Twojej karty SIM

12.00 Przerwa na kawę

 

Krytyczne punkty w procesach analizy antyfraduowej Klientów, czyli które momenty są najbardziej ryzykowne i istotne.

Wiemy to wszystko, to dlaczego to nie zawsze działa?

Czy wiesz gdzie się kończy proces antyfraudowy?

Trwa wyścig zbrojeń na technologie i dane. Dokąd to zmierza?

Czyhające ryzyko a może szansa – tożsamość cyfrowa.

Kilka ważnych aspektów prawnych – RODO, tajemnica bankowa.

 

14.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

https://vfconferences.pl/wp-content/uploads/2020/07/cropped-vfconferences_favi.png

Daria Glinka

Sales Specialist
884377776

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321