Wszyscy na co dzień korzystamy z usług pocztowych i kurierskich, ale pewnie nie do końca mamy świadomość gdzie kończy się nasza odpowiedzialność za bezpieczeństwo danych osobowych, a kiedy zaczyna się odpowiedzialność przewoźnika. Stanowisko UODO, wyrok WSA oraz nałożone z tego tytułu kary zostaną omówione podczas szkolenia.
Pliki cookies „wyskakujące” z Internetu to nie tylko nośniki informacji, ale również dane osobowe, które dużo mówią o człowieku. Trwające prace nad zmianami przepisów w prawie krajowym i unijnym powodują, że obecny stan prawny nie sprzyja przejrzystości stosowania „ciasteczek” przez przedsiębiorców zarówno jako podmiotów prowadzących strony internetowe jak i użytkowników.
Propozycje rozwiązań zostaną omówione podczas szkolenia.
Marketing bezpośredni, w szczególności marketing elektroniczny , sprawia przedsiębiorcom wiele problemów, głównie ze względu na stopień skomplikowania przepisów i fakt, że w zależności od tego w jaki sposób i do kogo skierowane są treści o charakterze marketingowym, handlowym, promocyjnym, informacyjnym należy uwzględniać różne przepisy nie tylko RODO.
Szkolenie kierujemy do:
10.00 Rozpoczęcia szkolenia
I. Poczta i firmy kurierskie a RODO
Wszyscy na co dzień korzystamy z usług pocztowych i kurierskich, ale pewnie nie do końca mamy świadomość gdzie kończy się nasza odpowiedzialność za bezpieczeństwo danych osobowych, a kiedy zaczyna się odpowiedzialność przewoźnika. Stanowisko UODO, wyrok WSA oraz nałożone z tego tytułu kary zostaną omówione podczas szkolenia.
II. Czy pliki cookies to dane osobowe? Spór o stosowanie RODO
Pliki cookies „wyskakujące” z Internetu to nie tylko nośniki informacji, ale również dane osobowe, które dużo mówią o człowieku. Trwające prace nad zmianami przepisów w prawie krajowym i unijnym powodują, że obecny stan prawny nie sprzyja przejrzystości stosowania „ciasteczek” przez przedsiębiorców zarówno jako podmiotów prowadzących strony internetowe jak i użytkowników.
Propozycje rozwiązań zostaną omówione podczas szkolenia.
III. Działania marketingowe z perspektywy: RODO, PT, UŚUDE
Marketing bezpośredni, w szczególności marketing elektroniczny , sprawia przedsiębiorcom wiele problemów, głównie ze względu na stopień skomplikowania przepisów i fakt, że w zależności od tego w jaki sposób i do kogo skierowane są treści o charakterze marketingowym, handlowym, promocyjnym, informacyjnym należy uwzględniać różne przepisy nie tylko RODO.
Niezbędne informacje w tym zakresie zostaną przedstawione podczas szkolenia.
12.15 Zakończenie szkolenia
Tel. 791 404 321