Ładowanie Wydarzenia

Konsument jako strona umowy – czy jest się czego bać?

25 III 2021

ONLINE

szkolenie 1 dniowe

cena

890 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

Malgorzata-Motyl

Małgorzata Motyl

Adwokat. Associate, Kancelaria Penteris

O szkoleniu

Ochrona konsumentów od lat zyskuje na znaczeniu, dlatego każdy przedsiębiorca sprzedający swoje towary lub usługi klientom indywidualnym, powinien mieć świadomość wymagań, jakie wiążą się z treścią umów konsumenckich, trybem ich zawierania, czy w końcu możliwością ich rozwiązania. Mając na uwadze doniosłość skutków związanych z nieprawidłowym postępowaniem w tym obszarze, każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć, jak prawidłowo komunikować z konsumentami, jakie informacje im przekazywać i w końcu – jak konstruować umowy, żeby były zgodne z celami biznesowymi, a jednocześnie odpowiadały wymaganiom prawa konsumenckiego.

IMG_1

szkolenia

10.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Kiedy przedsiębiorca też może być konsumentem?
  • Umowa adhezyjna czyli jaka?
  • Co z tymi niedozwolonymi klauzulami umownymi?
  • Jak bezpiecznie skonstruować umowę z konsumentem?
  • Jakie środki przysługują konsumentowi w sporze z przedsiębiorcą?
  • Rola Rzecznika Finansowego w ochronie praw konsumentów.
  • Co zrobić, jeżeli konsument zwrócił się o pomoc do UOKIKu.

14.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

favicon

Ewa Chrzanowska

Sales Specialist
884377776

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321