Ładowanie Wydarzenia

Konsument jako strona umowy – czy jest się czego bać?

17 II 2021

ONLINE

szkolenie 1 dniowe

cena

890 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

MIMG_1322-ver2

Justyna Halaś

radca prawny, komplementariusz w Kancelarii Adwokatów i Radców Prawnych Halaś i wspólnicy sp.k. z Grupy Kapitałowej Votum

O szkoleniu

Ochrona konsumentów od lat zyskuje na znaczeniu, dlatego każdy przedsiębiorca sprzedający swoje towary lub usługi klientom indywidualnym, powinien mieć świadomość wymagań, jakie wiążą się z treścią umów konsumenckich, trybem ich zawierania, czy w końcu możliwością ich rozwiązania. Mając na uwadze doniosłość skutków związanych z nieprawidłowym postępowaniem w tym obszarze, każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć, jak prawidłowo komunikować z konsumentami, jakie informacje im przekazywać i w końcu – jak konstruować umowy, żeby były zgodne z celami biznesowymi, a jednocześnie odpowiadały wymaganiom prawa konsumenckiego.

IMG_1

szkolenia

10.00 Rozpoczęcie szkolenia

  • Konsument teraz i jutro – co się zmieni?
  • Umowa z konsumentem – czyli na co uważać?
  • Konsument się skarży…
  • Konsekwencje stosowania nieprawidłowych postanowień w umowach.
  • Postępowanie przed Prezesem UOKiK – czyli co może grozić za nieprawidłowości w umowach.
  • Pytania do prowadzącego

14.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

favicon

Ewa Chrzanowska

Sales Specialist
884377776

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321