Ładowanie Wydarzenia

KONWERSATORIUM MENEDŻERSKIE

18 II 2021

ONLINE

szkolenie 1 dniowe

cena

990 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

k.kuspit-zdjecie

KONRAD KUŚPIT

Trener, doradca, coach

O szkoleniu

Konwersatoria menedżerskie mają na celu wsparcie menedżerów w wymagającym czasie zagrożenia epidemicznego i związanego z nim całego szeregu zjawisk oddziałujących na zespół. Konwersatorium poświęcone jest konkretnemu przypadkowi z praktyki menedżerskiej Uczestnika, na wyraźne jednak jego wskazanielub może być poświęcone poprostu rozwojowi danej umiejętności w zarządzaniu zespołem. Zawsze jednak najważniejszym założeniem tego warsztatu, oprócz treningu umiejętności prowadzenia rozmów menedżerskich, jest zaprojektowanie efektywnego, praktycznego, gotowego rozwiązania dla wybranych  sytuacji z realiów zarządzania.

 

Właściwy warsztat realizowany online zawsze poprzedzony jest odpowiednim przygotowaniem zarówno Uczestnika/ów (wybór i opracowanie tematu/ów konwersatorium), jak i trenera (przygotowanie do roli Współpracownika w oparciu o informacje od Menedżera/Uczestnika)

vf_1

szkolenia

  1. Identyfikacja i ustalenie konkretnego celu – tematu konwersatorium, np. :
  • rozmowa dyscyplinująca,
  • rozmowa oceniająca,
  • prowadzenie spotkania,
  • rozwiązywanie konfliktu w zespole,
  • rozmowa o awansie,
  • wyznaczanie celów,
  • delegowanie,
  • delegowanie,
  • inne dowolne – propozycja Uczestnika/Klienta

 

  1. Przygotowanie „case study” – interaktywna diagnoza, dzięki której Uczestnicy pracują z „trenerem-współpracownikiem”, co pozwala wypracować najskuteczniejsze rozwiązania menedżerskie dla realnych sytuacji:
  • po stronie Uczestnika/Klienta: sprecyzowanie celu + profil wspólpracownika + charakterystyka sytuacji,
  • po stronie trenera: opracowanie scenariusza symulacji + przygotowanie do formuły role-play

 

  1. Właściwe konwersatorium – symulacja rozmów menedżerskich na wybrany temat/y
  • rozmowa live: Uczestnik + trener-współpracownik
  • feedback trenerski + (opcjonalnie) feedback Uczestników + analiza rozmowy
  • udoskonalenie technik Uczestnika + wypracowanie konkretnych rozwiązań do danej rozmowy (np.: wskazówki neurolingwistyczne + korekta zachowań niewerbalnych)
  • testowanie rozwiązań – ponowna symulacja
  • feedback trenerski + (opcjonalnie) feedback Uczestników + analiza rozmowy
  • podsumowanie – kontraktowanie ustaleń

KONTAKT

Zakres merytoryczny

favicon

Zespół ds szkoleń miękkich

Sales Specialist
791404321

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321