Posiada ponad 17 letnie doświadczenie zdobyte w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Doświadczenie zdobywała m.in. w firmach: Kamis – Przyprawy (dzisiaj McCormick), 3M Consumer Health Care, Canpol. W firmie Spectrum Brands (właściciel m.in. marek Varta, Remington, Stanley, Russel Hobbs, Eukanuba, Iams) odpowiadała za rozwój jednego z biznesów w Polsce, a w polskim oddziale szwajcarskiej firmy Medela pełniła funkcję Dyrektora Marketingu.
Specjalizacja
Obszary specjalizacji to zarządzanie marką, działania trade marketingowe, ustalanie polityki cenowej dla podległych marek, wytyczanie kierunków rozwoju dla marek w zakresie B2B oraz B2C, współpraca z kluczowymi klientami w tym kanał e-commerce. Ponadto w obszarze zainteresowań znajdują się również badania marketingowe, które doprowadziły do repozycjonowania znanych marek i wyznaczenia strategii marketingowej.
Szkolenia i wystąpienia publiczne
Z branżową szkoleniową związana od 2011 roku. Metody pracy wykorzystywane podczas szkoleń to analiza case studies, burza mózgów, dyskusja, zadania indywidualne, zadania zespołowe, itp. Prowadziła również wiele spotkań dla zespołów sprzedażowych. W 2019 roku była gospodarzem dyskusji moderowanej na temat private labels, która miała miejsce w ramach Agrokonferencji organizowanej przez Bank BNP Paribas.
Publikacje
Merytoryczne artykuły poświęcone polityce cenowej oraz sklepom on-line ukazały się w magazynach Marketer+, E-commerce w praktyce oraz E-commerce w Polsce.