GŁÓWNE ZAGADNIENIA:
ODBIORCY SZKOLENIA:
EFEKTY:
Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. Przyswoi obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.
Indywidualny test online 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional (każdy rozwiązuje na swoim smartfonie; rywalizacja)
9.30 Rejestracja i poranna kawa
Podstawowe pojęcia, liczby, zjawiska i trendy w mobile marketingu
Mobilny internauta, czyli kto? Kluczowe aktywności
Rok mobile? Smartfonizacja
Multiscreening
FOMO
Internet of Things
Wearables
Rzeczywistość wirtualna (VR)
Rzeczywistość rozszerzona (AR)
Big Data
Serwisy a aplikacje mobilne
Serwisy mobilne i responsywne (RWD)
Aplikacje natywne vs hybrydowe vs internetowe
Aplikacja mobilna – case study
Budowa witryny mobilnej
Projektowanie zgodnie ze sztuką User Experience (UX)
Optymalizacja witryny (SEO)
Ewaluacja
Planowanie reklamy mobilnej
Jak rozmawiać z nowymi generacjami? Gen Z
Narzędzia reklamowe
SMS/MMS marketing
Geomarketing
E-Mail Marketing
Content Marketing, Social Media, Influence Marketing
QR codes
e-Commerce, mCommerce. Jak zarabiać w mobile’u?
Analityka. Efektywność mobile marketingu
Optymalizacja kampanii reklamowych
Miary (KPI)
Google Analytics
Aspekty prawne w mobile marketingu
Geolokalizacja a wymagania prawne
Mobile a zbieranie i przetwarzanie danych. Ochrona danych osobowych
Test wewnętrzny na smartfonach (40 pytań)
16.00 Zakończenie szkolenia
Tel. 791 404 321