Loading Events

MOBILE MARKETING

11 III 2020

Warszawa

szkolenie 1 dniowe

cena

1190 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

LeszekNowak_priv_full_pion

LESZEK NOWAK

Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ

O szkoleniu

GŁÓWNE ZAGADNIENIA:

  • Mobilny internauta, czyli kto? Zachowania, zainteresowania. Przegląd generacji. Rok „mobile”, i co z tego wynika? Trendy, zjawiska: smartfonizacja, mCommerce, multiscreening, AI, VR, AR, IoT, big data, wearables. Czy jesteś FOMO? 😉
  • Dużo geo. Geolokalizacja, geofencing, geotargetowanie, proximity marketing. Komunikacja z mobilnym konsumentem – jak skutecznie dotrzeć do klienta „w biegu”? Reklama mobilna. Przegląd rynku. Standardy IAB. Kontrreklamowi. ZMOT.  SMS/MMS marketing – czy działa?
  • mCommerce. Zakupy przez telefon
  • Serwisy i aplikacje mobilne. Standardy i najlepsze praktyki. Studia przypadków
  • Mobilnie w mediach społecznościowych. Influencerzy
  • Aspekty prawne

ODBIORCY SZKOLENIA:

  • Brand Managerowie, Product Managerowie, Category Managerowie, Marketing Managerowie

EFEKTY:

Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. Przyswoi obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.

  • Jeden dzień (7 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy mobilnej, zdefiniowania i realizacji strategii działań mobile marketingowych swojej organizacji
  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia

Indywidualny test online 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional (każdy rozwiązuje na swoim smartfonie; rywalizacja)

vf_114035146_ds

szkolenia

9.30 Rejestracja i poranna kawa

Podstawowe pojęcia, liczby, zjawiska i trendy w mobile marketingu

Mobilny internauta, czyli kto? Kluczowe aktywności

Rok mobile? Smartfonizacja

Multiscreening

FOMO

Internet of Things

Wearables

Rzeczywistość wirtualna (VR)

Rzeczywistość rozszerzona (AR)

Big Data

Serwisy a aplikacje mobilne

Serwisy mobilne i responsywne (RWD)

Aplikacje natywne vs hybrydowe vs internetowe

Aplikacja mobilna – case study

Budowa witryny mobilnej

Projektowanie zgodnie ze sztuką User Experience (UX)

Optymalizacja witryny (SEO)

Ewaluacja

Planowanie reklamy mobilnej

  • Od definicji marki do realizacji kampanii
  • Definiowanie celów
  • Ścieżka podróży konsumenta; ZMOT
  • Offline vs online. Gdzie są konsumenci?
  • Ślepota reklamowa; kontrreklamowi. Jak do nich dotrzeć?
  • Marketing omnichannel
  • Marketing offline vs online

Jak rozmawiać z nowymi generacjami? Gen Z

Narzędzia reklamowe

  • Display advertising
  • SEM

SMS/MMS marketing

Geomarketing

E-Mail Marketing

Content Marketing, Social Media, Influence Marketing

QR codes

e-Commerce, mCommerce. Jak zarabiać w mobile’u?

  • Fakty i mity w handlu internetowym
  • Trendy, zjawiska, przewidywania
  • Porzucanie koszyka zakupowego. Jak zaradzić?

Analityka. Efektywność mobile marketingu

Optymalizacja kampanii reklamowych

Miary (KPI)

Google Analytics

Aspekty prawne w mobile marketingu

Geolokalizacja a wymagania prawne

Mobile a zbieranie i przetwarzanie danych. Ochrona danych osobowych

Test wewnętrzny na smartfonach (40 pytań)

16.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

Katarzyna Pędzich

Katarzyna Pędzich

Project Manager
534 255 801

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321