Loading Events

Nowoczesne formy marketingu dla firm oferujących produkty/usługi do B2B WEBINAR

9 IX 2020

 

Warszawa

szkolenie 1 dniowe

cena

690 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

EWA GADOMSKA

EWA GADOMSKA

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet

O szkoleniu

Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.

ADRESACI:

  • Właściciele/osoby zarządzające mikro/małymi firmami
  • Osoby zajmujące się marketingiem (specjaliści ds. marketingu)

CELE SZKOLENIA:

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych

METODY PRACY:

  • wykład – konsultacje
  • case studies
  • praca na autorskich arkuszach ćwiczeń
  • praca w grupach/parach
  • burza mózgów
  • dyskusja, dyskusja moderowana
nowoczesne formy marketingu

szkolenia

9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Nowoczesny marketing – charakterystyka

  • Kto go używa?
  • „Co” się na niego składa?
  • Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?

Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.

  • Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?

Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia

  • Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
  • Narzędzia pobudzające kreatywność

Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego (B2B):

  • Nowoczesne lejki sprzedażowe w internecie
  • E-mail marketing
  • Programy rekomendacyjne i lojalnościowe
  • Social media
  • Eventy

Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm

Komunikacja z publicznością za pomocą social media:

  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media

Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

  • Facebook
  • Kreatywne prowadzenie fan page
  • Pomysłowa reklama na facebook
  • Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
  • Linkedin
  • Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
  • com – czy dla wszystkich?

Blogi:

  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
  • Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  • Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting

Narzędzia nowoczesnego marketingu:

  • Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)

Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:

  • Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)

Tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań

16.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

favicon

Zespół ds szkoleń miękkich

Project Manager
534 255 801

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321

Patroni medialni