Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych.
ADRESACI:
CELE SZKOLENIA:
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
METODY PRACY:
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
Nowoczesny marketing – charakterystyka
Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia
Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego (B2B):
Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm
Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
Blogi:
Narzędzia nowoczesnego marketingu:
Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
Tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań
16.00 Zakończenie szkolenia
Tel. 791 404 321