Sprzedaż staje się coraz bardziej wymagająca, ponieważ klienci mają dostęp do wiedzy w internecie. Skuteczna sprzedaż polega na docieraniu do kryteriów, którymi kieruje się Klient i wspieraniu go swoim rozwiązaniem w pokonywaniu pojawiających się trudności lub zwiększenia zadowolenia z jakości życia. Szkolenie, które proponujemy ma na celu ugruntowanie posiadanej wiedzy o sprzedaży, jak również kształtowanie postawy mającej na celu budowanie wartościowych relacji z partnerami biznesowymi.
CELE SZKOLENIA:
UCZESTNICY DOWIEDZĄ SIĘ:
UCZESTNICY NAUCZĄ SIĘ:
Świadomie prowadzić proces sprzedaży według modelu EKO
Proces sprzedaży
Rola nastawienia w sprzedaży:
Badanie potrzeb
Prezentacja i argumentacja rozwiązań
Aktywizowanie sprzedaży w procesie obsługi klienta
Rozwiewanie obaw merytorycznych:
posłuchaj -> zrozum -> udziel odpowiedzi
Motywowanie do podjęcia decyzji zakupowej
Wykorzystanie w sprzedaży narzędzi typu gwarancja, usługi finansowe
Tel. 791 404 321