Ładowanie Wydarzenia

SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRZEZ LINKEDIN

7 VII 2020

4 VIII 2020

Warszawa

szkolenie 1 dniowe

cena

790 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

EG08 - Copy

EWA GADOMSKA

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet

O szkoleniu

To szkolenie to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.

Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing.

ADRESACI:

  • Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B

KORZYŚCI:

  • Skrócenie procesu sprzedaży
  • Wzrost efektywności działań sprzedażowych
  • Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
  • Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem

METODY SZKOLENIA:

Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80. W każdym module wykorzystywane są metody: mini wykładu, ćwiczeń indywidualnych na autorskich arkuszach, ćwiczeń na własnych profilach na LinkedIn (wymagane są laptopy), burzy mózgów, mini konsultacji.

vf_40232067_ds

szkolenia

9.00 Rozpoczęcie szkolenia

Trzy filary skutecznej sprzedaży

  • Mindset, czyli prosprzedażowe nastawienie
  • Wiedza produktowa
  • Znajomość procesu sprzedaży

Szczegółowa segmentacja ze względu na oferowany produkt

  • Charakterystyka mojego produktu lub usługi
  • Segmentacja i charakterystyka potrzeb poszczególnych grup docelowych
  • Opis korzyści dla poszczególnych segmentów

Lejek sprzedażowy

  • Czym jest lejek sprzedażowy?
  • Jak wygląda mój lejek sprzedażowy?
  • Na którym etapie lejka sprzedażowego należy włączyć social selling?

Podstawy social sellingu na LinkedIn

  • Czym jest social selling?
  • Social selling na LinkedIn
  • Wykorzystanie darmowych i płatnych narzędzi LI do sprzedaży
  • Techniki social sellingu

Profil, który sprzedaje

  • Audyt Twojego profilu i rekomendacje poprawek
  • Zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle – jakie wybrać, co ma o Tobie mówić?
  • Intro i podsumowanie, czyli pierwsze treści, jakie widzi Twój odbiorca – co powinno się w nich znaleźć?
  • Doświadczenie – opracowanie schematów opisu historii zawodowej
  • Wykształcenie, umiejętności, rekomendacje, osiągnięcia – jak sprzedażowo wykorzystać te pola?

Angażujący profil na LinkedIn

  • Co publikować na profilu: typy konwertujących treści, jak angażować odbiorców swoimi publikacjami?
  • Jak mądrze budować sieć kontaktów?

Pierwszy kontakt

  • Skuteczna wiadomość wstępna, czyli daj się poznać, ale nie atakuj sprzedażą – warsztaty z tworzenia wiadomości „pierwszego kontaktu”

Skuteczna oferta sprzedażowa

  • Elementy skutecznej oferty
  • Klient kupuje korzyści
  • Copywiritng w ofertach handlowych, czyli jak zaczarować odbiorcę?
  • Jak przełożyć ofertę sprzedażową na wiadomość wysyłaną na LinkedIn?

Budowanie relacji

  • Zamknięcie sprzedaży na LinkedIn – czy w ogóle możliwe?
  • Sposoby budowania relacji z odbiorcami

16.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

pedzich_foto

Katarzyna Pędzich

Project Manager
534 255 801

Biuro Konferencji i Szkoleń

log vf male

Biuro

Tel. 791 404 321