Loading Events

Sprzedaż kreatywna - zwiększ motywację i pobudź kreatywność

07 X 2021

ONLINE

szkolenie 1 dniowe

cena

990 PLN + VAT

Prowadzący szkolenie

Arkadiusz_Bednarski

Arkadiusz Bednarski

Trener, doradca biznesowy

O szkoleniu

Cel szkolenia

  • Zwiększenie poziomu motywacji handlowców
  • Pobudzenie kreatywności handlowców w celu poszukiwania nowych metod pozyskiwania klientów
  • Wzmocnienie relacji z klientami
  • Opanowanie skutecznych metod komunikacji z klientem, w tym słuchania i zadawania pytań
  • Opanowanie technik argumentowania i przekonywania na poziomie argumentów racjonalnych
  • Opanowanie technik argumentowania oraz zwiększenie zdolności wpływania na pozytywne decyzje klientów
  • Zwiększenie skuteczności w oddalaniu zastrzeżeń
  • Podniesienie skuteczności działań w całym procesie sprzedaży

Formuła

Szkolenie prowadzone jest zgodnie z założeniem, że człowiek uczy się zarówno na poziomie świadomym, jak i nieświadomym, indywidualnie i w grupie, poprzez analizę i syntezę oraz poprzez nabywanie nowej wiedzy i wykorzystanie wiedzy już posiadanej. Dlatego podczas szkolenia wykorzystywane są następujące metody:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Studia przypadków
  • Testy, kwestionariusze i formularze autoanalizy
  • Prezentacje multimedialne
  • Filmy dokumentalne i fabularne
  • Krótkie wykłady interaktywne
vintage-lifestyle-minimalist-femininity-e-shopping-concept

szkolenia

10.00 Rozpoczęcie szkolenia

  1. Sukces w sprzedaży
    • Rutyna, kompetencja, motywacja
    • Kupowanie versus sprzedawanie, czyli podstawa sukcesu w sprzedaży
    • Rola handlowca w wyborze produktu i rozwiązania
    • Warunki zakupowe: finansowy, użytkowania i przekonania
    • Unikalne cechy handlowe pierwszego i drugiego stopnia
    • Relacje – istotny czynnik wpływający na powtórny zakup
  2. Psychologia sprzedaży
    • Kanały komunikacji w sprzedaży
    • Monolog vs dialog. Najlepszy sposób na zwiększenie skuteczności w sprzedaży
    • Mowa ciała, proksemika i kinezjetyka
    • Odczytywanie komunikatów niejęzykowych
    • Język i jego rola w komunikacji
    • Typologia osobowości klientów
    • Systemy reprezentacji i ich wykorzystanie w budowaniu relacji i komunikacji z klientami
    • Kiedy klient mija się z prawdą. Komunikowanie kwestii prawdziwych i wymyślonych
  3. Techniki skutecznej sprzedaży
    • Wywoływanie chęci zakupu w oparciu o presupozycję czasu
    • Budowanie wartości
    • Słuchanie pasywne i słuchanie aktywne
    • Wywieranie wpływu, argumentowanie czy pytanie? Kiedy stosować odpowiednią metodę?
    • Kiedy argumentować, a kiedy nie? argumentów na poszczególnych etapach sprzedaży
    • Zastrzeżenia klienta i sposoby ich przełamywania
    • Przekonania a podejście do zastrzeżeń
    • Czy, kiedy i jak reagować na obiekcje
    • Raport – zgoda, prowadzenie, zmiana
    • Warsztaty oddalania zastrzeżeń
  4. Wybrane metody kreatywnego myślenia i twórczych działań w sprzedaży
    • Redefinicja problemu – formuła: WJSM i CJMZ
    • Techniki heurystycznego generowania pomysłów – TRENING
    • Benchmarking i elementy Strategii Błękitnego Oceanu w sprzedaży

15.00 Zakończenie szkolenia

KONTAKT

Zakres merytoryczny

https://vfconferences.pl/wp-content/uploads/2020/07/cropped-vfconferences_favi.png

Ewa Dawid

Sales Specialist
884 377 776

Biuro Konferencji i Szkoleń

vfc małe

Biuro

Tel. 791 404 321