2.000 dni szkoleniowych, 1.700 godzin doradztwa, konsultacji i sesji coachingowych. Osobiście przeszkolił ponad 12.000 osób z 23 krajów. Członkiem międzynarodowego zespołu ekspertów na Warsaw Negotiation Round i Studenckim Turnieju Negocjacyjnym.
Absolwent Wydziału Zarządzania Akademii Morskiej w Gdyni oraz Negocjacji i mediacji Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży i w zarządzaniu sprzedażą. Przeszedł całą ścieżkę kariery od sprzedawcy, przez kierownika i dyrektora sprzedaży po członka zarządu pracując między innymi dla Nationale – Nederlanden, Allianz, Winterthur, BRE Bank, Panasonic, Brother, Unity Line. Jest autorem kilku projektów budowy sieci sprzedaży i systemów zarządzania sprzedażą.
Autor 15 książek, w tym trzy bestsellery, z których „Mistrz Sprzedaży” doczekał się czterech wydań. Opublikował setki artykułów m.in. w: Zdrowie, Praktyka i Zarządzanie, Miesięcznik Ubezpieczeniowy, Życie Warszawy, Benefit Magazyn, Świat Hoteli, Stacja Benzynowa, Asy Sprzedaży i innych.