Dla kogo?:
Rezultaty szkolenia:
Metody realizacji:
Moduł 1: Wprowadzenie do warsztatów
Moduł 2: Narzędzia wywierania wpływu fazy pokonywania oporów klientów
Sposoby prowadzenia modułu:
Wprowadzenie grupy do praktycznych ćwiczeń z zakresu budowy procesu manipulacji
i wywierania wpływu. Wskazanie przydatności właściwego przygotowania się do przeprowadzania niestandardowych działań używania socjotechnik.
Moduł 3: Strategia podejścia klienta – technika Maderthanera – ciężar rozmowy vs spełnienie oczekiwań klienta
Sposoby prowadzenia modułu:
Przedstawienie i przećwiczenie z uczestnikami podstawowej zasady prowadzenia rozmów
i kampanii budowania i podtrzymywania relacji z klientem. Wskazanie korzyści i walorów prowadzenia rozmów na tzw. Obszarze rozmówcy.
Użycie przykładów z życia uczestników jak może wyglądać i co można osiągnąć dzięki używaniu tej metody.
Moduł 4: Prawidłowa Prezentacja Produktu – ćwiczenia indywidualne
Moduł 5: Socjotechniki finalizacji i obalania obiekcji – sesje z kamerą video
Moduł 6: Strategie działania w sytuacji zastrzeżeń. Trudny klient
Moduł 7: Pomost w przyszłość
Sposoby prowadzenia modułów:
Prowadzenie ćwiczeń, symulacji i gier negocjacyjnych w grupach w parach i indywidualnie. Przedstawienie szkieletów poszczególnych socjotechnik oraz sposobów i kryteriów ich wykorzystania jak również inteligentnych reakcji obronnych.
Nauczenie uczestników wartości wykorzystywania i obrony przedstawianych socjotechnik.
Podgląd taktyczny za pomocą kamery video wraz z późniejszym omówieniem elementów pracy Uczestników.
Tel. 791 404 321