Metody szkoleniowe stosowane w trakcie warsztatu to:
• Ćwiczenia indywidualne i grupowe
• Analizy przypadków
• Symulacje realnych sytuacji klienckich
• Przykłady dobrych i złych praktyk
Warsztaty kierujemy do:
• Wszystkich przedsiębiorstw posiadających departamenty sprzedaży, obsługi klienta w szczególności:
• Pracowników odpowiedzialnych za efektywną obsługę Klientów
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
Praktyczny warsztat rozwijający umiejętności efektywnej i skutecznej komunikacji i pracy z „wymagającym” klientem.
Uczestnicy warsztatu poznają odpowiednie modele i narzędzia oraz, przede wszystkim, będą w stanie od razu przećwiczyć je w przygotowanych symulacjach sytuacji klienckich. Otrzymają na początku warsztatu skrypt szkoleniowy zawierający kluczowe elementy przedstawianych zagadnień, jak również będą otrzymywać w trakcie warsztatu dodatkowe materiały.
9.45 – 10.00 Rejestracja i poranna kawa
10.00 – 11.15 Psychologia zadowolenia i decyzji klienta
• Co ich motywuje do działania i dlaczego stają się „wymagający”?
11.15 – 11.30 Przerwa na kawę
11.30 – 12.45 Typologia „wymagających” klientów
• Jak (roz)poznać z kim mamy do czynienia?
12.45 – 13.30 Lunch
13.30 – 15.00 Sztuka zadawania odpowiednich pytań
• Czego „wymagający” klient chce naprawdę?
15.00 – 16.15 Efektywna komunikacja z „wymagającym i” klientami
• Co i jak mówić, a czego unikać w kontakcie z klientem ?
16.15 Zakończenie pierwszego dnia warsztatów
Tel. 791 404 321