GRUPA DOCELOWA:
CELE SZKOLENIA:
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
Prenegocjacje – sondowanie oczekiwań i możliwości klienta oraz sposoby budowania przewagi zanim usiądziemy do stołu negocjacyjnego
Rozmowa negocjacyjna – analiza krok po kroku: kluczowe elementy, punkty zwrotne, małe sukcesy i możliwe błędy
Negocjacje z trudnym klientem: analiza video na podstawie symulacji negocjacji – co zrobić, aby nie dać się zwieść zasłonie dymnej prezentowanej przez drugą stronę i utrzymać swoją pozycję negocjacyjną
Asertywność w rozmowach handlowych – czyli jak rozmawiać stanowczo, ale żeby zachować dobre relacje
Zaawansowane strategie i taktyki negocjacyjne – zaawansowane strategie i taktyki prowadzące do przewagi negocjacyjnej
Negocjacje międzynarodowe – o czym należy pamiętać, co stosować a czego unikać rozmawiając z partnerami z zagranicy
Dylematy negocjacyjne – analiza i znajdywanie rozwiązań dla realnych sytuacji i problemów negocjacyjnych zgłaszanych przez uczestników szkolenia
16.00 Zakończenie szkolenia
Tel. 791 404 321